2011. június 1., szerda

red riding hood - a lány és a farkas


Bontottam egy sört és rágyújtottam.

Tudtátok, hogy Amanda Seyfried nagyon jó kis csaj, és szerintem nem is rossz színésznő? Catherine Hardwicke-nek megtetszett valami benne, és úgy döntött, nagyvászonra cipeli a nagy szemű leányzót, egy fasza kis Piroska és a farkas átdolgozásra, sőt még beszerválta Gary Oldmant is – majd megnézte kétszer újra az Alkonyatot, és neki állt a melónak.


Mesebeli szegény falu, gonosz vérfarkasok, nyomott hangulat és pár kanos legény tölti be az LCD vásznat, hogy megríkassák és megijesszék a nézőket.


Tehát egy vérfarkas, ki csak holdtöltekör gyilkol, félelemben tartja a kicsiny falu népét, egy lány pedig piros ruhában szaladgál, állítólag ő a főszereplő és szerelmesek belé, de más funkcióját nem láttam. Gary Oldman felbukkanása kissé megnyugtatott, itt túrtam át a hűtőt még egy sörért, hogy akkor itt kezdődik a durvulás, amolyan Linch-módra, ha már ennyire álmos atmoszférát nyomattak eddig…

Aztán arra ébredtem, hogy, csörög a telefonom. A sör elfogyott.

Amúgy ki volt a vérfarkas? Csak annyit tudok, hogy Daniel Jackson - a Csillagkapuból-  is szerepelt még benne, bár én nem emlékszem rá. Amúgy köszi anyu, finom volt a húsleves.

1/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése